Kızlar merhaba öncelikle herkese bebekleriyle sağlıklı günler 😍 8 gün önce doğum yaptım bebişimin gözünde çapak oluyor anne sütü önerdiler sildik hafifçe ama oluyor yine sizlerin başına geldi mi neler yaptınız önerileriniz var mı? Yoksa direkt hastaneye mi götürelim