Mira2021 Anneler 1 ay 19 günlük bebeğim gaz sorunu yaşıyoruz kolik bebek değil şükürler olsun ama çok sıkıyor kendini 2 gündür de kaka yapmıyor sürekli emiyor geceleri sadece 1 kere mama veriyorum aptamil ve çok zor uykuya dalıyor önerileriniz var mı?
Tugba06 Ben de aptamil kullanıyordum cok gaz yapıyordu. Kolik degil bebeğim. Sonra sma ya gectik cok sukur gaz problemi kalktı ortadan