Esim almis gelmis ama bn kullanmadm. Bnde eczaciyim türkiyede önceden daha sik kullanilirdi ama artk pek kullanilmiyo önerilmiyo. Ayrica bitkisel degil sadece az bir miktar bitki ektresi var ana etken maddesi lokal anestejik bu yüzden cocuguma vermiyorm. Almanyada osanit cok kullaniliyo ama bn kullanmadm o bitkisel icerigini incelemistm önceden