MinaMedine Merhaba sevgili anneler Emzirme südyeni almak istiyorum sizlerin kullanıp memnun kaldığı emzirme südyeni markası neydi?
Retina MinaMedine çokta gerekli değil ama siz bilirsinix ben aldım ilk Zamanlar şimdi hiç kullanmıyorum
EsraToprak MinaMedine mrb, benim en rahat kullandigim H&M den almistim inanilmaz rahat, bide surekli yikayip degistirmeme ragmen hic bir yerine bisey olmadi agzi burnu kaymadi yani :)) uyguna aldim 2 tane o iki yikama da perte cikti :(
Melikeyigitemre MinaMedine canım ben dagi den aldim hamile kilotu ile birlikte pamuklu ve rahat cok memnun kaldım öneririm .😊
Pinardefne 4aylık oldu bebegim hala kullanıyorum iyiki almışım dgerkeriyle bir türlü rahat edemedim emzirirken markasını hatrlamıyorum ablam almış penti sanırım
Eymeninannesiiiii MinaMedine pentiiii valla birde başka marka aldım ama pentininki çok şık çok güzel ve rahat 👍👍👍
Gurbettebianne MinaMedine hepsi iş görür marka çok önemli değil . 8 aylık olcaz hala kullanıyorum standart bişe . İkisinde kullandım bez dağa rahat kauçuk öyle değil
alinmavi MinaMedine emzirme atleti alin esas o kullanisli emzirme sutyeni gerekli degil normal sutyenle de cok rahat emziriliyor zaten emzirme sutyenleri penye oldugu icin uclarini falan belli ediyor. emzirme atleti cok kullanisli ama sonbahar kış icin
Eymeninannesiiiii MinaMedine ay ben atlet anladım evet südyen gereksiz , em mantıklısı atlet pentiden aldım atleti çok memnunum