Kızlar 4.gün korona oldum..Ama halen her yerim dökülüyor, kalkamiyorum..Boğazım agriyor öksürük var bide burnum akiyor..Burun akması iyi mi??Bir yemek yapmaya kalkiyorum..O bile aşırı yoruyor..Pazar günü karantina son ,test vermek gerekecek mi bir kez daha ?Bidaha pozitif cikacak gibi ,atlatamadım çünkü