blackandbride Kızlar iki aylık kolik bir oğlum var. Kendini karnını kasmaktan göbeği çıkmış. Doktor göbek deliğine pamukla bastırıp karnını sarmamı söyledi ama pamuk orada durmuyor. Başına böyle bir şey gelen annelerim var mı ? Neler yaptınız ?
Cglccl blackandbride bize doktor hiçbir şey yapma sarma dedi sıkı tembihledi yani,3bucuk aylıktı küçüldü kendiliğinden ☺️ Genelde önerilmiyor bir şeyler sarmak doktorun fikir vermesine şaşırdım ☺️
Gizo87 blackandbride doktorunuz şaşırttı beni çünkü asla dokunmamak gerekiyor. Kendiliğinden geçiyor hiç müdahale etmeyin. Bizde de vardı fındık gibi ve 5.ayda kendiliğinden indi.
blackandbride Cglccl Biraz yaşlı bir doktordu belki ondandır. hatta önceden para koyarlarmış ama o çok sağlıklı değil demişti 🙈😁 zaten pamuk durmayınca direk çıkarttım, kendiliğinden geçmesine çok sevindim günlerdir nasıl yapacağım diye düşünüyorum teşekkür ederim 🙏
Cglccl blackandbride ben de öyleydim,geçmeyeceğini bile düşündüm🥲 gaz sancıları,ağlamaları azalınca küçülüyor farkına bile varmamıştık biz☺️ Rica ederim içiniz rahat olsun🙏🏻
Elisaninannesi35 Ablamın ikizlerinden birinde olmuştu doktoru demir para koymasını söylemişti ve geçmişti , ben yaşamadım kızımda en iyisini siz ve doktorunuz bilir ☺️
blackandbride Elisaninannesi35 demek ki para da bir yöntemmiş, şu anda önermiyorlar ama 🙈😁 teşekkür ederim
Gizo87 blackandbride bizim sünnet doktorumuz para konusunda özellikle uyardı. Para olayı yüzünden 3 bebek ameliyat etmek zorunda kalmış. Biri ölümden dönmüş. Para yan dönüp baskı yapmış ve bebeğn bağırsağı yırtılmış. Para olayı ciddi anlamda tehlikeli. Zaten kendi kendine geçecek.
zeynpela13 Bizde de var, çocuk cerrahisine gittik.. Doktor hiçbir şey koyma, yokmuş gibi düşün, büyük ihtimalle kendiliğinden gecer, 2 ay sonra kontrol dedi.. Geçmiş olsun
pandemibebegi blackandbride Hatırlayamıyorum çünkü hızlı bir geçiş olmuyor yavaş yavaş içeri giriyor o tumseklik sonra bir bakmissiniz yok 😊 Bazen iyileşmeyenler de olabiliyormuş cerrahi müdahale gerekiyormuş ama içinizi ferah tutun genellikle iyileşir demişti doktor
Duygudd Bizde de vardı hic bisey yapmadık sadece altını açtığımızda elinizle itin içeriye hafifçe demişti doktorumuz karin kasları güçlendikçe donmeye başlayınca kendiliğinden geçti