Melcey1430 Arkadaşlar bu sene tayin isteyecek olanlar şehirlerle ilgili fikir alışverişi yapalım mı? Mesela Sakarya Kocaeli yalova Ankara’da olan var mı yada yazacak olanlar
KahramanAnne Melcey1430 Sakarya da üniversite okudum . Ama Sakarya’yı bi türlü sevemedim çok gelişmiş bir şehir değil. Kocaeli güzel bi şehir bence istanbula yakın olması da güzel bi avantaj. Şuan ankarada yaşıyorum yazın güzel kışın çok soğuk kiralarda çok artmış durumda İstanbul’la yarışıyor resmen. Ama şehir olarak güzel.
1Emirbebek Melcey1430 canim ben de tam başlık açmayı düşünüyordum kadro polisi mi özel harekat mi esin ya da sen?
KubosM Melcey1430 Bizd3 bu sene batıya tayinciyiz kalmak istiyoruz kabul edilirse. Edilmezse ilk tercihe Ankara yazdık bakalım 🌸
MilkLover Melcey1430 batıya mı dönüyorsunuz , bizde doğu tercihi yaptık. Nerden geliyorsunuz sakın istanbula gelmeyin 😭
1Emirbebek Melcey1430 canim esim özel harekat polisi Ankara Golbasindayiz biz. Kadro polislerinin şartlarını bilmiyorum ama Ankara başkent sonuçta sogugu dışında olanakları mükemmel. Biz de doğuya gidicez bu sene doğu araştırması yapıyorum ben de
KubosM Melcey1430 Diyarbakır eşimin ilk görev yeride Ankara canım. Çalıştığı şubeden şubeye değişiklik gösteriyor. Genellikle çakma 12 36 çalışıyorlar
yusufmertmom Bizde doğudan batıya gideceğiz de Çorum aydın Konya Nevşehir Kütahya Kastamonu Gaziantep şeklinde yazdık bakalım 🥰 ilçeleri nasıl bu illerin bilgisi olan var mı Kütahya’yı hiç bilmiyorum en çok orası korkutuyor
yusufmertmom Haa birde ilk tercihi aynen ikincide de yapılarsa genelde 1-2.sıraya gönderiyorlarmış ama karıştırıp yeniden tercih yapılırsa 3-4.sıradakine veriyorlarmış denilen bu şekilde çoğu kişinin öyle olmuş
Melcey1430 MilkLover evet biz batıya dönüyoruz şuan yüksekovadayız. İstanbul yazmadık zaten 🙂 bende istemiyorum orayı