Merhaba arkadaşlar 15 aylık oğlum yaklaşık iki aydır kabız ve kakasını yaparken çok ağlıyor kakası da çok katı oluyor geçen gün doktora gittik mamadan dolayı dedi (SMA 3) kullanıyorduk aptamil önerdi birde ilaç verdi siz böyle bir sorunla karşılaştınız mı?