Merhaba kızlar 2 aylik prematüre bebegim var 34. Haftada dogum yaptım bebegim 20 gün kuvözde kaldı bu surecte sagma makinasıyla sütümü sagdim hersey guzeldi 1 ay fakat sonra aniden sutum azaldi ve tamamen kesildi suan sıktığımda zorla 1 damla çıkıyor.bu durumu yasayan var mi ? Sutum yeniden gelir mi ? Ne yapabilirim gelmesi icin