Kızlar bebegim bir aylık oldu. Bir aydır banyo yapabiliyorsam, yemeğimi ocağa koyabiliyorsam şükrediyorum. Acaba ben mi böyleyim diyorum.. hem anne sütü hem mamayla besliyorum. Mamayı verince 3 saat uyanmaz. Ama ben sütüm artsın diye gündüzleri hep emzirmeye çalısıyorum belim tutulana kadar. Doymuyor memeden biraktigimda iki dk sonra agliyor. Zorlandigim an mamayi veriyorum uyuyor. Merak ettigim sadece anne sütü ile beslenen bebeğinizi nasıl emziriyorsunuz nasıl iş yapıyorsunuz ne kadar sürede acıkıyor nr kadar süre uyuyor. İnanın uyuması için mama vermekten baska carem kalmiyor