karabiberimm SeninAnnenBirMelektiYavrm 40 günlükken yaptırdım öyle çok korkulacak birşey yok sadece şu tavsiyeyi vereyim özellikle eve gelince 4 5 saat sonra işer işemez gazlı bezi çıkarın yoksa yapışır çekerken canı çok yanar ıslakken çıkartın onun dışında biz fitil kullandık 2 gün zaten hemen geçiyor maksimum 4 5 gün zorlanırsınız geçmiş olsun şimdiden
_YanakReisinAnnesii SeninAnnenBirMelektiYavrm 4 buçuk aylıkken yaptırdım ve çok şükür Çok güzel geçti anlamadık bile hiç korkmayın ❤
smeyyed Kaganseda birinci haftası dolduğunda tamamen iyileşmişti. karton bardak kullanıyorduk biz o yüzden vücudu hep öne doğru olacak şekilde kucağımızda tuttuk. 4.gününde karton bardağı çıkardık iyileşmişti çünkü canı falan acımıyordu🌸
Zehra04 momofa bilmiyorum ki baştan sağmak için bence ya yaptıranların hepsi özel yaptırıyo çünkü devlet hastanesi uğraşmak istemiyo
Haticedgn SeninAnnenBirMelektiYavrm Biz olalı henüz 1 hafta oldu. İlk gün çok ağladık gece uykusuna kadar acısı geçmiş oldu. Çok şükür iyileştik bile 🥰
Eminos SeninAnnenBirMelektiYavrm 4 aylikken sunnet oldu 1,5 gunde iyilesti agrisi da olmadi oyle bi ama agrisi olunca bi surup filan verim aglamasin yazik
Tospiktospikcanimarkadasim SeninAnnenBirMelektiYavrm bizimde yarın olacak inşallah 4 5 aylığız bizde bende aynı başlık açmıştım tesadüf olmuş inşallah çabucak ağrısız sizisiz atlatirlar
SeninAnnenBirMelektiYavrm Tospiktospikcanimarkadasim evet size yorum yaptım ☺️ inşallah rahatça atlatırız
Tospiktospikcanimarkadasim SeninAnnenBirMelektiYavrm çok teşekkür ederim inşallah rabbim kolaylaştırsin🌹