6 ay oldu doğum yapalı. Sezaryen olmuştum. Hala adet olmadım. Ama 10 gündür adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyor. En son böyle hissettiğimde kızıma hamile olduğumu öğrenmiştim. 😄 korktum dün kan verdim hamile değilim. Ama adette olmuyorum. Dünden beride vajinada tuhaf bi his var. Ağrı desem değil ama rahatsız hissettiriyor. Başına gelen var mı. Haftaya doktora gidicem.