Gizo87 Deniz773 tuzsuz lor, labne. Labneyi evde yapmak kolay ama lor yapılacaksa peynir altı suyundan yapmak gerekiyor süt kesiği yapmak lor zannediyor genelde
Yazaksami Deniz773 sütü kaynatıp limonla kestirdim, sonra bir tülbentin içinden süzdürdüm ve dolaba koydum.
Gizo87 Yazaksami lor peynir altı suyundan yapılıyor sizin yaptığınız süt kesiği oluyor. Belki biliyorsunuzdur pek bir besleyiciliği yok
eylulnisa_20 Deniz773 ben başlarda hep kendim yaptım , 1 yaşına kdar sorma hazır aldım puan pınar alıyoruz kaşık kasik yiyor
Gizo87 Deniz773 sütü yoğurt mayalar hale getirip içine süzme peynir koyup mayalıyorsunuz. İnternette tarifi var hepsi aynı
Yazaksami Sda16 3 farklı doktordan tarif aldım süt kesilmeden lor olmaz ki🙄 ya ekşimiş yoğurtla ya sirkeyle ya da limonla yapılır
EB1661 eylulnisa_20 Benimkide şuan 13 aylık artık market yogurdu lavnesi verebilirmiyim ya bazen yapamıyorum
Yagizmomss Deniz773 benim yapmaya vaktim yok malesef bu nedenle Pınar süzme içim süzme bunları 1 gece önceden suda bekletip vermeyi planlıyorum aradada labne