Merhaba hanımlar bebeğimin boynundan aşağısı bembeyaz, yüzü sarımsı esmer bir renk. Bebeğim 4 aylık şimdiye kadar ton farklılığının düzelmesi gerekmez miydi? Bende farkediyordum elbet düzelir diye takmıyordum ama başkaları neden böyle diye sordukça takmaya başladım? Teni çok ince gözaltları da bazen mor gözüküyor acaba bir rahatsızlığı mı var diye düşünüyorum. Sebebini bilen var mı acaba???