guldane14a Merhabalar kızlar . Bebeğim 2 aylık 3 gün kakasını yapamadı. Beni kabız yapan şey bebeğimide yapar mı ?süt mesela
MKemalinAnnesi guldane14a 10 güne kadar yapmayabilir normaldir kabız olduğunu düşünüyorsanız bi çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsiniz
guldane14a asafmomyy şuanda iyi bi sıkıntısı yok. Ama işte neden oldu diye merak ediyorum öyle kabız yapacak birşeydr yemedim bi işte sütlü tatlı süt beni kabız yapıyor
asafmomyy guldane14a Normal bebeklerde benim bebeğim 6 gün yapmadı huzursuzluğu felan yoksa endişe etme o düzene girer inşallah