Dimitrina_kovaceva Leylaa_ mangal deyince ben de dışarı açık alan sandım canıms restoranda kebap yemeye gitmişsiniz meğer 😂
Zeynep_annesi12 Maşallah herkes çeşit yağdırıyor bendw fırında biber dolmasi yaptim😁yanina ayran kola yeter bence cok çeşit yapmayi sevmem
Dimitrina_kovaceva Zeynep_annesi12 herkesin beslenme şekli farklı bizim evde de salata yenmiyor ben de ısrarla yapıyorum yakında bırakıcam salata yapmayı o olacak 😂
Gul-42 Zeynep_annesi12 aynen ya cok cesıt yapıolar bıde cocukla nasıl yapıolar anlamıom😂bnd hep tek cesıt yaparım
Darknes1002 Dimitrina_kovaceva neyseki yedik bitti topladim bile bugunde bitti sukur sirada yarin var 😂
Koalina Minigi-43 Göğüsten minik minik doğruyorum sıvı yağda sevdiğin baharatlarla pişene kadar kavuruyorsun. Sonra lavaşla bi güzel yiyorsunuz içinede dpmates sopan maydonoz ekleyerek 🌸
Dimitrina_kovaceva kitapkurdubebeninanasi fırın poşetinde yapıyorum fırında , gizli tarifim bu hahaha 😜
Dimitrina_kovaceva Darknes1002 valla doğru gün içinde düşünüp önceden düşünmeyince bi bakıyorum akşam olmuş ahhahaha