MinelAskEla sirkeli suyla duruluyorum kapağını açık bırakıyorum hatta genelde gece yaparım sabaha kadar açık kalır fanlı çalıştırıp balkonun kapısını açıyorum bi 10 dk 😑 o fan çalıştıkça sanki kokusu tekrar yayılıyor gibi geliyor bana yani bu işlemi max 4 5 ayda bir yaparım oda bayağı batmissa