Merhaba anneler, bugün oğlumun doğum günü. Kutlamayı Cumartesi gününe bıraktık ama akşam yemekten sonra ona küçük bir pasta yaptım yinede. 🙈 O 1 yaş büyüdü ama ben birkaç yaş yaşlandım. Annelik ne zormuş meğer. Şu 1 yılın her günü aklımda farklı bir soru işareti oldu. Her gün başka bir şeye taktım kafamı. Her sorunumu da buraya yazdım. Hep buradaki annelerden akıl istedim. Hepinizden de Allah razı olsun. Doğumundan, lohusalığına, meme reddinden, hastalığına, ek gıda reddine, uykusuzluğa her şey zamanla azalıyor, düzeliyor. Yeni anneler de üzülmesinler. Her şey rayına oturuyor. Umutluyum, mutluyum oğlum büyüyor ☺️