Reyhan55 Artik cok bunaldim sabaha kadar mememe yapışık. Ne uyku uyuyabliyorm ne dinlenebiliyorum kesmek istiyorum ama erken mi acaba diye de dusunmuyor değilim.
Gamzeburkan Reyhan55 bende sizin gibiydim artık bıkmıştım. Daha sonra dişimi biraz daha sıkmak istedim ve 18 aya geldiğinde kestim. İlk günler çok üzüldüm fakat hersey o kadar düzene girdiki mutluyum. Biraz daha sabredebilirseniz sabredin.
Reyhan55 Gamzeburkan tesellur ederim yorumunuz için bende aslinda yaza niyet etmiştim 1 bucuk olunca haklisinz sabredelim biraz dhaa
Gamzeburkan Reyhan55 aynen az daha sabırlı olursanız sonrası çok güzel oluyor kesintisiz uykular geliyor. Yeme içme düzeliyor. Mesela kızım 20 aylık tuvalet eğitimini bile tamamladık. 2 ayda hersey oturdu. Darısı size 🌸