Oğlum 3,5 aylık oldu. Şu anda %95 mama ile besleniyoruz ve 4-5 ay arasında ek gıdaya geçmeyi düşünüyorum. Doğduğundan beri 2 saatte bir mama veriyorum şu an 100-120cc içiyor asla sabretmediği için beslenme sıklığını değiştiremiyorum. 4. ayda tadıma geçmek istiyorum fakat nasıl alıştıracağımı bilmiyorum tadımlardan sonra mama saati geldiğinde kaşıkla yedirmeye çalışsam sabretmeyecek. Mama saatinde mi yedirmemiz gerekiyor yoksa az miktarda mama verip bir süre sonra mı ?