3 aylık bebem emiyor bırakıyor tekrar emiyor. Kafasını azcik çevirip tekrar emiyor defalarca yapıyor bunu. Gaz olayı değil onu yaşadım zaten ağlayarak içiyordu kafasını çeviriyordu. Bu defa öyle değil çünkü gazı yok biliyorum başına gelen var mı 🤦🏻♀️ nasıl unutturacam ona 🤦🏻♀️🤦🏻♀️