kızlar hamileyim yani doktora gitmedim kan ve evde test yaptım beta 21di hesaplamalara göre 5haftalığım ama sürekli afedersiniz kahverengi leke oluyor 21aylık oğlum var sürekli ayaktayım güniçinde biçok sefer kucagıma alıyorum dışarı flanda çıkıyorum normal mi yoksa evden cıkmadan yormadan dinlenmemmi gerek doktora gitsem sanırım göremezmiş daha çok ufak oldugundan akıl verin bana bişe olmasını istemem😔