Bebeğim 2 aylık, şu ana kadar denemek için birçok bez kullandım diyebilirim, hepsiyle ilgili fikirlerimi yazıyorum belki birilerine faydası olur diye 🌸
1-Sleppy: Bez olarak beğendim fakat bedenleri diğerlerine oranla küçük geldi yani ilk yenidoğan almıştım belki de çok hızlı büyüdüğü için bilemiyorum ama yine de diğerlerine oranla bence diyelim ki 2 numaraysa kısa sürede tüketmek gerekiyor ben bahsettikleri kilo sınırına kadar kullanamadım tuhaf şekilde
2- Goon: tuhaf şekilde gayet beğendim markayı fakat bunun da kalıpları büyük geldi. Yani örneğin 4-9 kg diyorsa 4 kilo çocuğa göre bence fazla büyük kalıyordu üst sınıra daha yakın yapıda, hiç sızdırma yapmadı bebeğim ishalken bile sorun yaşamadım
3- Bebeland: şokta satılıyordu denemek için aldım fakat beğenemedim küçük kalıplı bir bez ve çok fazla sızdırma yaptı ve cırtcırt kısımları hiç iyi değildi
4- Minies: Migros’tan denemek için almıştım sızdırma yaşamadım ama hiç sızdıracak kadar kalmadı bez üzerinde. Kalıpları tam bence ama bunun da cırtcırtları sıkı tutmuyordu beğenemedim kalitesiz geldi gözüme
5- Baby me: baya memnun olan vardı umutla almıştım ama en beğenmediğim bez bu oldu. Üç çişten biri mutlaka sızıyordu üstü başı çiş oldu hep, sırf parama acıdığımdan kullandım paketi ama bir daha asla almayı düşünmüyorum. Kalıpları tam kalıptı cırtcırtları bence güzeldi
6-Baby turco: buna yeni başladığım için net fikir sunamıyorum fakat şimdilik memnunum cırtcırtları da iyi gibi, henüz sızdırma problemi yaşamadım sadece bence bunun da kalıpları bir tık küçük gibi duruyor kıyasladığımda.
belki birilerine faydası olur 🌸 ben prima bütçeme fazla geldiği için kullanmadım neticede içine tuvalet yapılıyor ve atılıyor. Fakat başka deneyimlerini paylaşmak isteyen olursa sevinirim 🌸