Bzdemir Kızlar merhaba. 15 günlük bebeğim var. Tayin dolayısıyla Van Çatak’ta yaşıyoruz. Lokman hekimde Necip beye gittik ama pek memnun kalmadım. Gidip memnun kaldığınız, ilgili çocuk doktoru tavsiyeniz varsa çok sevinirim 💕
yzmrbr Bzdemir bizde ercisteyiz her ay düzenli olarak can ebiri ye gidiyoruz kendi kliniği var kesinlikle çok memnunuz