Kızlar benim oğlum 1 yaş 1 aylık ne yazık ki hala eline bir şey alıp ağzına götürmüşlüğü yok.
Eline ne versem vereyim hiçbir şekilde tutmak istemiyor atıyor ve ağzına asla götürmüyor biz yemek yerken belki hoşuna gider diye kendi yediğimiz şeyden ona da uzatıyorum daha ağzına sürmeden tiksinmiş gibi mi diyeyim böyle ağız ekşitir gibi surat ifadesi yapıyor.Hele ki kanmış bir şeyi eline asla almıyor. Ben bunu bebeğime nasıl öğretirim bu durumu çok kafama takıyorum yardımcı olur musunuz