Egehan123 Kafa ölçüsü büyük olunca ne oluyor bilen var mı sıvı birikimine bakıldı yok aslında üst sınırda kafa ölçüsü boy ve kg ortalamada doktor bizi korkuttu başına gelen var mı şuan 10 aylık 46,5
Eymosunannesi Egehan123 Benim bebegimde suan 10 aylik hatta 9. Ayında 46 cm di şuan 47 olmustur çok şükür bebegimde sağlıklı herseyi normal dedi doktorumuz yani normal korkmanıza gerek yok bos yere korkutmuş sizi
FistikliLokumum Egehan123 brnim bebisim de ı aylık kontrolde 44 bucuktu 8 ayda gitmedik gelmeyşn gerek yok dedi ama normaldir ya bosuna korkutmustur sizi doktor dısarsan bakıldıgında absürt duran bi görüntüsü mi var ki
Egehan123 FistikliLokumum yok bugüne kadar bir doktor daha demişti alerji doktoru ölçümleri normalse sıkıntı yok demişti bugün devlete kan vermek için gittik orada bizi korkuttu
FistikliLokumum Egehan123 tek bi doktorun sözüne baglı kalmayın bence sıvı ölcümü de normal demisler ya zaten. Benim bebegimin doktoru da üniv hastanesinde gık desem tahlil verin diyo hemen adam tedbirli eyvallah da bazen sinir oluyorum kan alınırken cıglık kıyamet aglıyo cünkü
Prensesimmmm1 Egehan123 9 aylık kızım kafa ölçüsü 47 cm doktor büyük diye birşey demedi bize 🙄 doğduğunda kafa ölçüsü kaçtı ki
Prensesimmmm1 Egehan123 hmm bizimki 37 cm dogmustu şimdi 47 cm baş çevresi yani doktor hiç birşey demedi bilemedim🤷
FistikliLokumum Egehan123 olmaz olmaz korkmayın bence normal ya brnşm oglum da 35 bas cdvrediyle dogmustu dedigim gibi 7 aylıkken 43.5 veya 44.5 olması lazım ama normaldir ya
Havvakck Egehan123 Doğum da 34 müş 10 ayda 12 cm büyümüş normalde bir cm büyüme oluyo ya muhtemelen ondan demiştir ama kilolu bebeklerde genelde baş cv de büyük oluyo
yaprak_34 Egehan123 genetikle alakalı birazda ailede varsa büyük oluyor .benim oğlumun kafası da büyük kızımın kafasında büyük .Eşim tarafının kafasıda büyük benim tarafın da .