Kdrksmt Selam kızlar.. Sizce kızımın gözleri hangi renk. 6 aylık şuan https://imgyukle.com/i/EV76xh. https://imgyukle.com/i/EVA5qR
Brcklc Kdrksmt bence ela olucak gibi ya benimkine ne demeli eşim yeşil annem mavi ben ela oğlum koyu kahverengi 😃😃😃 ailede kimsede kahve yok alalhima bin şükür gozleri görüyor ya enbuyuk nimet 🙏🙏🙏🙏🙏sağlıklı olsunlarda hepsi
Kdrksmt Brcklc ya tabi önemli olan sağlıklı olması çok şükür. Benimkisi sadece merak. Aile geneli renkli kalacak diyor ben ise elaya dönecek diyorum sizlerinde fikrinizi almak istedim sadece 😉