Mysunshinee Selam kizlar bebislerinizin arasi kac yas acaba ? Kizim 2 yasina girecek 1 ay sonra ve suan hamile olmamdan supeleniyorum 🙄 korkuyorum acikcasi kizim cok zor bi cocuk nasil idare edicem ikisini diye 😪
ecemm-6161 Mysunshinee KUZum ilk başlarda zor olıyor ama biraz büyüdüklerinde herseyi kolaylaşıyor canım Tabiki herseyin zorluğu bar
Tazeanne0134 Mysunshinee valla canım Rabbim verdiyse veriyor bi kolaylığını benim oğlumda 25 aylık ve şuan 25+3 haftalık hamileyim zor oluyor mu evet oluyor ama geçiyor
Mysunshinee Tazeanne0134 zaten surpriz bi bebek olacak bu cunku pek mumkun degildi ama rabbimin bi bildigi vardir 🤷♀️
efelettin İlk başlarda çok zor. Küçüğü biraz büyüyünce her şey rayına oturuyor. Ben sabırsızlıkla bahar-yaz dönemini bekliyorum 😍 şuan oğlum 2 buçuk yaşında ( 31 aylık ) kızım 3 aylık 😍
Mysunshinee efelettin hele o ilk aylari dusundukcr depresyona giriyorum 🙈 kizim oyle zorlamistiki hala unutamadim
Tazeanne0134 Mysunshinee ha siz isteyerek olmadı kaza oldu olsun canım ya o önmli değil demek ki Rabbim böyle uygun görmüş
Tazeanne0134 Mysunshinee yok ben hiç öyle demedim çok şükür istedik Rabbim verdi ama tek başıma olunca biraz zor oluyor o kadar