Anneler merhaba,kızım on aylık 6 aylıktan beri ayda bir iki ayda bir hasta oluyor yatış yapıyoruz serumla antibiyotikle ancak toparlıyor. Genel olarak zaten hareketli ve huysuz bir bebek. Annem yardımcı oluyor sağolsun ama ne olursa olsun tabi ki yük biz annelerin üstünde yoruluyorum çok. Şükrediyorum tabi ki Allah kötüsünden korusun ama var mı bizim gibi olan? Evden çıktığımız yok doğru düzgün ve aşırı da dikkat ederim soguk asla vermem ama niye böyle oluyor ya. Kış mevsimden nefret ettim.