morjaguar ben de lcw kullanıyorum. Başka marka hiç kullanmadjm hepsi aynı mı yoksa lcw’nin sorunu mu bilmiyorum, uykuya geçerken terliyor. Hatta ilk 1-2 saat. Sonra normale dönüyor. O yüzden genelde uyuturken kollarını giydirmiyorum, uyuduktan bi süre sonra giydiriyorum. Ya da baştan sırtına mendil koyuyorum uyuduktan bir süre sonra alıyorum mendili. Diğer seçenek baştan odanın ısısını düşürmek (petek kapatarak cam açarak vs) sonradan ısıtmak. Bu şekilde yaptıgımda çok sorun yaşamıyorum. Ve bence lcw üzerinde yazan değerlere uygun değil. O değerlere göre giydirdiğimde kızım üşüyor. 2.7 veya 2.5 bizdekinin tog değeri. 18dereceye uygun sözde, ama ancak 23,24 derecelerde atletle kızımın vücudu gece baktıgımda ılık oluyor. Çocuga göre de değişiyordur belki bu durum, erkek çocuklardaha çok terliyor diyolar vs ama bence yine de 18derecede atletle sıcak tutacak bir tulum değil