Meliska Merhaba anneler..kizim 3 aylik bir gozünden sarı yeşimsi akınti geliyor goz yaslari damliyor çapaklaniyor temizliyorum yine oluyor…bu durumla karsilasan varmi ne yaptiniz ? Ne zamana kadar sürdü?
Egurbuz20 Meliska benim bebeğimde doğduğunda vardı göz kanalları tıkalı demişti doktor masajla geçirmiştik ama öncesinde damlalar kremler kullandık etki etmemişti göz pınarlarına yüzük parmakla masaj yapmıştık geçmişti zamanla doktorunuz bir şey söyledi mi
Seda_simay Meliska bizde yenı dogdugunda olmustu o zaman doktorumuz damla vermişti gecmişti 3 aylıkken yıne oldu cayın dibinde kalanı pamuga damlatıp silmiştim bi iki gun dırek gecmişti deneyebilirsiniz cok geçmiş olsun bı an önce düzelir inşallah 😍
Meliska Egurbuz20 olmustu 1 aylik oldugundada çay demiyle silip masaj uygulamistim bir gunde geçmisti ama simdide yapiyorum 3 gun oldu geçmedi