Oglum hemen hemen 2 ayli ates sikayetiyle hastaneye gitti bizi izmir behcet uz arastrma hastanesine ginderdiler kan tahlili ve idrar tahlili yapildi idrar yolu enfeksiyonu cikti. doktor erkekte sık rastlanan bi durum olmadigi icin bobrekten suphelendi ve ultrason istedi ultrason sonunda bobrekelrde aciklik oldugunu ve bu nedenle mesaneden bobrege idrar kactigini buna bagli olarakta bobreklerde sisme ve enfeksiyon oldugunu soyledi. suan enfeksiyon icin antibiytik aliyoruz yatistayiz basina boyle bisi gelen varmi nasil bi surec icine girecegimiz hakkinda herhangi bi fikir vericek olan ?