Merhabalar. 2 ay 14 günlük bir kızım var. Rotavirüs Aşısını yaptırmak istiyoruz lakin aşı hakkında pek bilgimiz yok. Vakit olarak ne zaman yaptırılmalı? Sanırım bizim için şu an tam vakti. Bir de aşının ücreti nedir acaba? Aşıyı alıp hastanede mi yaptıracağız? Tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız? 🌸