Selam kızlar yeni robot süpürge aldık . Süpürme ve haritalama da sıkıntı yaşamadık ama süpürge &paspas dediğimde halı da takılıp sürekli aynı yeri süpürüyor ve takılıyor kalıyor bı noktada . Uygulamadan da uyarı veriyor cihazı kontrol edin diyerek . Nerede hata yapıyorum veya siz nasıl yapıyorsunuz bı anlatır mısınız ?