Oğlum bu ayin 28 de 3 yasa basacak fakat herşey diyor bütün ama böyle net şekilde değil birde basen oluyor bakmıyorum anne anne sonra aç feln kapat diyor ama genelde tekli olarak kullanıyor kelimeler sizlerin nasıl acaba ? Çokta ilgilenn bir insanım ama sanırım bu ilgiye bakmıyor çocuğum algilamaasina bakıyor