BalBademmmmmm nurfur Ben 5 aylık hamileyken oldu ağrısından 1 hafta ağladım, ne serum ne ilaç kesmedi. Kendi doktoruma göründüm, gebelikte bazen oluyor dedi. Doğumdan sonra geçti ama şükür
BalBademmmmmm nurfur Hayır, kadın doğum doktorum doğum sonrası kontrolümde böbreklerime de baktı (her kontrolde bakardı hamileyken) sıkıntı olmadığını söyledi zaten ağrım da yoktu hiç