Yesim-1 herbalife başlayıp kilo vetip bıraktığınız zaman katı katına geri alıyorsunuz. En iyisi profesyonel destek diye düşünüyorum.
Görümcem 3 yıldır kullanıyor. Sabah kahvaltısı akşam yemeği asla yemiyor, sadece öğle yemeği yiyor ve kilosu 76 da kaldı veremiyor daha. Kullanmayı bıraktı 80 e çıktı hemen