Kızım 4 ay 15 günlük idrar sıklığı çok az gün boyu sadece 3 bez kirletiyor oda çok dolu değil. salı günü idrar testi verdik kirli çıktı. Sonra idrar kültür testinin sonucu çıktı o temiz. Şimdi kan testi istedi doktor. Merakla içim içimi yiyor böyle başına gelen oldu mu ? Kilosu az dedi doktor beslenme yetersizliğimidir diye sordum yok normal dedi. Kötü bir şey çıkmaz değil mi başına gelen varsa yazabilir mi lütfen