gs271019 minikbabyy Hayır vermiyorum zaten soğuduğu zaman tekrar ısıtmak sakıncalı aynı zamanda soğuk verilmesi de zararlı diye biliyorum
Medusafer minikbabyy mama kutularinda hazirlandiktan sonra 1 saat içinde tüketilmeli yazıyor ama ben 1 saat beklemiyorum 15 20 dakika içinde içerse içiyor içmezsem hemen döküyorum yenisini yapıyorum riske girmeye değmez
Yagmurtekin yusufarasmom yanlış yönlendirme yapmayın lütfen. 2 saatte oluşacak bakterinin haddi hesabı yok
Deletedmom5284 yusufarasmom 2 saat dayanmaz kötü bakteriler oluşur 2 saatlik mamada asla verilmez bebeğe
Tuna_tuna Doktorum bana 2 saat içerisinde bişey olmaz dedi, çaydanlığın içine biberonu koy öyle ısıt dedi. Ama bi saat içinde içerse veriyorum yoksa içime sinmiyor🙄
YgmrEzel Tuna_tuna ben içip artanı kalınca kaloriferin üstüne koyuyorum biraz çabuk bozuluyor yarım saat dayanıyo orda ama oda sıcaklığında 2 saat bekliyo
YgmrEzel minikbabyy veriyorum evet her seferinde koklarım kötü oluncaya kadar veririm.oetalama1,5 saat 2 saat dayanıyo bide şeyi merak ederim bebeğin ağzına değmiyo zaten sadece biberondan çekiyo neden bakteri üretiyo anlamıyorum ama aklıma yatmadığı için veriyorum 🧐
Yagmurtekin yusufarasmom Doktorunuzu değiştirmenizde fayda var. Mamaların arkasında dahi yazıyorken, hiçbir doktor 2 saat dememeli. 3 tane doktor değiştirdim 3ü de bas bas en fazla yarım saat dediler