Selam tecrübeli annelerimiz. Oğlum 4.20 günlük ve bir süre sonra ek gıdaya geçerecek Dr muz. Ek gıdaya geçince bebeklerin yedikleri içine zeytinyağı olarak bebekler için üretilmiş olan bebek yağlarını mı kullanıyorsunuz ? Yoksa soğuk sıkım hepimizin kullandığı zeytinyağlarını mı ? Bende yavaştan ek gıda için alışverişe başlayacağım.
Birde ek gıda süreci için mutlaka alınması gereken malzemeler nelerdir ? Kaşık tabak dışında?
Sizden fikirler almak isterim.