Grlnl benim bebeğim de taşıyıcı, o yüzden kan damlasını gece uyku arasında vermeye çalışın.çümkü ilaç önce ve sorasında kalsiyum almaması gerekiyor,ilacın etkili olması için.Ben o yüzden uyku arasında veriyorum.Böylece emilimini tam almış oluyor.gündüz sürekli ek gıda yoğurt, emzirme derken,ilacın etkisi kalmıyor.