Cokgizli0 geç döllenme olmadıysa negatiftir canım ben geç döllenme e hamile kalmıştım adetim 4 gün gecikti günde test yapmıştım negatifti sonra gecikmenin 12.günü bidaha yaptım pozitif kan verdim beta HCG 26 çıkmıştı doktor hatta ilk kimyasal olabilir değer çok düşük demişti sonra sağlıklı ilerledi şükür doktor geç yumurtlama olmuş döllenme geç gerçekleşmiş dedi yani adet olmama bir iki gün kala yumurtlama olmuş öyle hamile kalmışım. Seninde böyle bir durum olmadıysa mevsimsel bı gecikme olabilir