Hanımlar merhaba. Ben bebeğim için doğduğu ilk zamandan beri sadece bebek deterjanı kullanıyorum. Hiç bebek yumuşatıcı kullanmadım. Ama deterjan kullanırken ütüleme şansım olduğunda ütülüyordum yumuşak oluyordu. Ama bebeğim aşırı kolik olduğu için ütü elime alamaz oldum. Şimdi çamaşırları elime sert geliyor. Siz her bebek çamaşırlarını yıkadığınızda bebeklerde kullanılan yumuşatıcı kullanıyor musunuz ? Kullanıyorsanız hangi markadan memnun kaldınız ? Ama öneri verebilir misiniz acaba