Kızım bugün tam 7 aylık… 4 buçuk aylık olduğundan beri ara ara desteksiz uyutmayi öğretmeye çalıştım. Birkaç hafta kucakta pış pışla uyudu. Şimdi bazen emerken uyuya kalıyor. O da yarım saat sürüyor. Bana destekli olsada bir şey önerin akıl verin. Gün içinde yarım yarım 1 ya da 1.5 saat ancak uyuyor. Gece uykusunda yine emziriyorum öyle uyuyor ama gündüzleri çok sıkıntı siz gündüzleri nasıl uyutuyorsunuz. (Ayakta sallama dışında)