Elifiniz Bebeğim ishal gibi buqün dört kez sulu şeklinde kaka yaptı normalde günde bir kez yada iki günde bir kez olurdu bu ..bide ben hastaydım benden grip kaptı biraz nezle gibi bunun için fitil versem sakıncası olur mu bilenler yazsın
Skrsln Elifiniz doktorumuz bana kanlı veya yeşil değilse endişelenme demişti canım bir de günlük 5 i geçmiyorsa. 😊 bu şekilde on gün falan sürdü benim bebeğimin de günde 3 falan oluyordu
Minamom Elifiniz benim kızımda 18 mart doğumlu benden Grip kaptı bi kaç gündür burnu akıyordu bugün baya öksürmeye başladı. Doktora goturdum iyi ki gelmişsin ciğerlerine önerdi dedi antibiyotik ve geniz acicı kullaniyoruz
Elifiniz mcansum normalde bi kez yapardı yada hiç bide ben hastayım onunda burnu falan kapalı ondn korktm ama buqün iyi kakası normaldi😀
Elifiniz Minamom cok geçmiş olsun cnm kızımın zaten yarın kontrol günü ama sanmam dr.ilaç tarzı bişyler verecğini Almanyada öyle
mcansum Elifiniz bnmkide oylr bnde aramstm dokoru 4 kez yapmstı bide kusuyprdu o bana demstı ondan dedm bnde 😁