Annekizz
Benim oğlumda da kış aylarında çıkıyor böyle. Öncelikle kullandığınız losyon ile şampuanlar çok önemli. Parfüm içermemesine özen gösterin. Onun haricinde her cilde aynı şey iyi gelmez ama biz bu görseldeki kremi kullandık oğlumda ve 1 haftaya düzeldi. Günde 2-3 kez egzama olmuş yerlere sürdük. Eğer 10 güne kadar düzelme olmazsa doktorunuza gidin size kortizonlu krem yazar. 