Bebeğim 8 aylık 5.5 aylıkken tadımlara başladım zar zor yaptık zaten onlarıda daha sonrası gelmedi hiçbir şekilde yemiyor bebek pankekleri çorbaları yapıyorum midesi bulanıyor öğürüyor mama sandalyesi sanki işkence aleti gibi komşular ne sanıyorlar acaba dövüyorum zannediyor olabilirler o derece ağlıyor nefesi kesiliyor sadece beni emmek istiyor sürekli meme sürekli meme…
sadece yoğurt çorbası ve yoğurt yiyor başka ağzına hiçbir şey koymuyor
cidden yoruldum psikolojim bozuldu birde uyku sorunumuz var zaten gece boyunca ağladı artık tahammülüm kalmadı bi psikoloğa gitmem gerek kendimi çok yıpranmış hissediyorum
çocuğuma ek gıdayı nasıl sevdiririm ?
🤦🏻♀️😢😢