gizemdurdu Hipten bebelaca geçtim ama mama pütür pütür oluyor sebebi ne acaba biberonda içerken sanki mamayı karıştırmamışım gibi topak oluyor
Skbn01 gizemdurdu bende kullanıyorum ama hiç böyle bişe yaşamadım. Yeterince karıştırmıyor olabilir misiniz veya suyu yeterince ılık olmayabilir?
Kuzeybabyy gizemdurdu bende hippten bebelaca geçtim ama oğlumu ishal yaptı geri döndüm mamayı beğenmiştim aslında tok tutuyordu. Kaşıkla iyice karıştırıyordum ben
Ayazcik Bende bebelac gold kullanırken öyle oluyordu ne kadar karıştırsam da pütür oluyordu hep bence mamanın yapısıyla alakalı aptamil olmuyor hemen çözünüyor