Kızlaarr, kızım 21,5 aylık. Dün akşam üzerinde ki herşeyi çıkartıp tartıldık, 9.700 gr çıktı. Çok üzüldüm. O kadar zayıf olduğunu bilmiyordum 😔 Sabah çok yemez, öğlen çorbasını içer, akşam da bizle beraber az bişey yer. memeye çok düşkün. Gece de çok uyanır emip geri uyur. Aslında 24 aya kadar emzirmeyi istiyordum, bide açıkçası seviyorum da emmesini. Bişey olsa, ağlasa, hasta olsa emip sakinliyor, gündüz ve gece uykusuna emerek geçiyor. bırakınca nasıl olacak nasıl uyuyacak diye düşünüyorum. bide memeyi de bırakınca yemek de yemezse diye de korkuyorum, Sizce ne yapmalıyım?