Nisatkbs06 birprensannesi__ Canım benim bebeğimde de vardı doktora götürdüm yağ ve losyon sakın sürme bidaha dedi bana bi krem yazdı biraz pahalı ama geçirdi şükür çok kötüydü yüzü kulaklarına kadar gitmişti vede semsertti.
Ebruzebru birprensannesi__ benim bebeğimde 42 gün oldu canım cildi yenileniyor ben bioderma atoderm kullandım iyi geldi birprensannesi__
Nisatkbs06 birprensannesi__ ya valla hiç sormadım ama doktor muayene ederken seviyordu bebeğimi hemde cildin de kuruymuş senin dedi hem ondan olabilir bence hemde öpülmekten ve sakal bıyık batmasından. Göster canım sen sakın bişe sürme doktora götür uygun zamanda o sana krem verir. Çok geçmiş olsun öp bebişi benim için♥️
birprensannesi__ Nisatkbs06 ya bence bizim sampuan yapiyor çünkü nezamna ban yaptırsam daha çok coşuyor yüzü
Alpingo birprensannesi__ bence kullanma onu..bioderma önerdi doktorumuz cok cok iyi geldi o tarz ürünler biraz uygun olmuyor bebek cildine
Nisatkbs06 birprensannesi__ Hangi şampuanı kullanıyorsun. Bizimki de öyleydi her banyodan sonra daha çok oluyordu
Nisatkbs06 birprensannesi__ bende uni baby köpük şampuanı kullanıyorum doktor sordu söyledim güzel devam et ona dedi. Evet geçti cnm
birprensannesi__ Nisatkbs06 bize iyi gelmemiş olabilir yada zaten cildi öyle sağol canım ben doktora gideyim en iyisi
yigit2021 Benim bebeğimin cildi çok kuruydu pul pul dökülüyodu doğduğundan beri mustela Bioderma denedik geçmedi en son doktorumuz bir losyon yazdı adı doctor center iki günde geçti hiç bir şey kalmadı
Sensusfreud Benim oğlumunda yanakları öyle kuru kuru oluyor dün gittim eczaneye sordum önerebilecekleri bir şey var mı diye hiçbir şey sürme bebe yağı varsa onunla nemlendir sadece cildini bozarsın dedi almadım bende bir şey